Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Τατουαζ Υγεια και Κινδυνοι - Ερωτησεις & Απαντησεις

Ερωτηση:
Έχω κανει ορθοπεδική χειρουργική επέμβαση στο γόνατό μου, η ερωτηση μου ειναι αν ασφαλές για μένα να έχω ένα τατουάζ ΧΩΡΙΣ να υποβάλλομαι σε θεραπευτική αγωγή;

Απαντηση:
Δεν έχετε δηλώσει όπου μπορείτε σκέψης που προτίθεστε να μελανωμένο - ποιο μέρος της ανατομίας. Μετά από χειρουργική επέμβαση, το σώμα σας έχει πάντα ευαίσθητες θέσεις ή νεκρά σημεία, επειδή η χειρουργική severes νεύρα. Από την απομελάνωση είναι μόνο στα ανώτερα στρώματα της σάρκας, αυτό δεν θα πρέπει να δημιουργεί πρόβλημα για σας. Μόνο εσείς μπορείτε να αποφασίσετε τι σας όριο είναι πόνος και αν θα πρέπει να πάρετε κάτι για αυτό. Πολλοί άνθρωποι κοιμούνται μέσω tatoos, άλλα είναι νευρικό και ατονία και ασθενών, είναι ένα άτομο "Thang".

Ερωτηση:
Με ενδιαφέρει ενα τατουάζ στη δεξιά πλευρά στο δεξί μου στήθος, αλλά είμαι ανήσυχη για τις επιπτώσεις που μπορεί να εχει αυτό στην υγεια μου. Υπάρχει αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του μαστού ή κάτι παρόμοιο για οταν μεγαλωσω;

Απαντηση:
Όχι, δεν μπορείτε να αποκτησετε καρκίνο του μαστού απο τατουάζ. Υπάρχουν μελέτες που έχουν δειξει ότι μπορεί ο καρκίνος του μαστού ειναι αμεσα συνεδεμενος με την διατροφη και τον τροπο ζωης πχ καθιστικός τρόπος ζωής, κλπ. Αλλά το "μελάνι" που χρησιμοποιείται στα τατουαζ ποτέ δεν μεταφερεται στους αδένες (μόνο τα ανώτερα στρώματα του δερματος). Κατι που πρεπει να σκεφθειτε ειναι οτι οταν καποια στιγμη φτασετε στην μεση ηλικια ισως να μην σας αρεσει ενα ιδιαιτερα προκλητικο τατουαζ στην περιοχη του στηθους.

Ερωτηση:
Άκουσα ότι υπάρχουν τατουαζ που διαρκουν περιπου 4 μηνες. Είναι αλήθεια αυτό, και αν ναι, ποια είναι αυτά και πως ονομάζονται;

Απαντηση:
Υπάρχουν διαφορα προσωρινα τατουαζ που ζωγραφισμένα από καλλιτέχνες και διαρκουν απο περίπου 4 εβδομάδες εως 4 μηνες.

Ερωτηση:
Η φιλενάδα μου ξεκινησε να κανει 2 τατουαζ τον αστράγαλο, αλλά στην διαρκεια τους δεν αντεξε τον πονο και σταματησε για λιγα λεπτα. Υπάρχει διαφορά στο ποιος κάνει τα τατουάζ (δηλαδή, είναι δυνατόν ορισμένοι καλλιτέχνες να είναι πιο "ήπιοι" από τους άλλους);

Απαντηση:
Ο πόνος μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Ναι, κάποιοι καλλιτέχνες είναι ομαλότερη και λιγότερο επώδυνοι απο αλλους. Θα μπορούσε επίσης να είναι και το εργαλειο που καθε καλλιτεχνης χρησιμοποιει, πχ αν δεν έχει γίνει η διαδικασια της "απομελάνωσης" ειναι πιο επώδυνο. Θα μπορούσε επίσης να είναι η συγκεκριμενη περιοχη που γινεται το τατουαζ, τα νεύρα, σε ορισμένα μέρη του σώματος είναι πολύ πιο ευαίσθητα.

13 σχόλια:

  1. εγω θα κανω ενα ταττου λιγο πιο πανω απο τον αστραγαλο θα εχω προβλημα πονου η να παθω καρκινο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω καποιο προβλημα με την καρδια..με πιανουν καποιες αρρυθμιες..δεν ειναι παθολογικο...ειναι ψυχολογικο προβλημα...απλα δεν επιτρεπεται να πινω και να τρωω τροφημα που περιεχουν καφεινη για να μην αυξανονται....με τα χρωματα του ταττοο υπαρχει περιπτωση να εχω πιο εντονες αρρυθμιες και αν μπορω να το κανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θελω να κανω ενα τατουαζ και εκει κοντα εχω μια ελια μπορει να μου δημιουργησει καποιο προβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω να κάνω τατουαζ, αλλα ειμαι διαβητικη κ δεν ξερω αν μπορει να υπαρξει καποιο προβλημα η οχι. Μπορει να επηρεασει καπως το ζαχαρο μου? Μου ειπε ο "τατουατζης" πως το μελάνι περιεχει νερο κ γλυκερινη. θα με επηρεασει καπως? Υπαρχουν καποιες εξετασεις ιατρικες με τις οποιες θα εχω προβλημα μετα, οπως πχ με την μαγνητικη? Βοηθηστε please!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΩ ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΧΑΒΑΗ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΕ ΜΕ ΧΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΡΜΑΤΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΟΙΟ ΕΔΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω ζαχαρο.μπορω να κανω τατουαζ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. einai ali8eia oti ta tatoo an t kaneis apo mikrh ilikia peripou 15 xronwn molis perasei polis xronos 8a s anoixoun????yparxoun kapoioi kindunoi an kapoios kanei tatoo se ilika 15 -16 etwn?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. geia sas exo kanei xeirourgio prin 2 evdomades ithela na sas rotiso tha iparxei provlima an xtipisw tattoo ?epireazei to ena me to allo?

      Διαγραφή
  8. θα ηθελα να κανω τατουαζ πανω στην γαμπα...μηπως μπορειτε να μ πειτε για τον πονο στο συγκεκριμενο σημειο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια σασ....θελω κ εγω να κανω τατουαζ,αλλα εχω ψωριαση υπιασ μορφης λετε να εχω προβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σας ειμαι 26 ετων και πασχω απο ψωριαση απο τα 14 εδω και 2 χρονια ομως σχεδον μου εχει εξαφανιστει βγαζω μονο σε περιοδους εξαρσης και παλι ελαχιστα σημαδια...θα ηθελα να μαθω αν θα μπορουσα να κανω τατουαζ?ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σας... μετα απο περιπου ενα μηνα οταν το τατουαζ στο χερι που εχω ξεχαστηκα και το αφησα να το δει ο ηλιος χωρις αντηλιακο ...μετα απο 2 μερες ισως κ λιγοτερο αρχισε να βγαζει κατι μικρα σπυρακια και εχει γεμισει σχεδον το μισο τατου με αυτα.. τα οποια προκαλουν και φαγουρα.. αυτα φευγουν με την παροδο του χρονου η πρεπει να βαλω κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα ήθελα να σας κανω μια ερωτήση. Ειχα στο παρελθόν περάσει ενα επιληπτικοί επεισόδιο απο ολική ναρκωση( δεν μπορω να παρω απλα το έμαθα μετα το επεισόδιο 2 εισαι το παρελθόν). Μπορω να κανω τατουάζ η κινδυνεύει η υγεια μ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή